Echt oprecht nieuwsgierig

Nwsgrg, opgericht in 2007, heeft een ware passie voor marktonderzoek en houdt van vragen stellen om echt tot de kern van de zaak te komen.

Kwalitatief en kwantitatief marktonderzoek

We doen kwalitatief en kwantitatief marktonderzoek, met meer dan 20 jaar ervaring aan bureauzijde (Qrius, Youngworks, Desan) en ook aan opdrachtgevers zijde (HEMA, Consumentenbond).

Kinderen en jongeren marktonderzoek

Naast food en retail heeft de doelgroep kinderen en jongeren (en hun familie) de bijzondere aandacht. Zij zijn de toekomst! Hun wereld is constant aan verandering onderhevig, ze beslissen over veel zaken mee in het gezin en bovendien vinden ze het leuk om mee te denken en praten.

Proactief en innovatief

Wil je echt weten wat de doelgroep raakt en hoe je ze kunt bereiken? Nwsgrg vraagt het aan ze.

Nwsgrg denkt (pro-)actief mee en is hands on ingesteld. Voor elk project kiezen we een efficiƫnte, innovatieve aanpak op maat.

Methodes

Voor kwalitatief onderzoek werkt nwsgrg met traditionele methodes zoals groepsdiscussies en diepte interviews. Maar daarnaast doen we bijvoorbeeld ook home-visits, store visits, face to face interviews in winkels en online communities.

Bij kwantitatief onderzoek heeft Nwsgrg naast online onderzoek ook ervaring met onderzoek op locatie, bijvoorbeeld bij een event.

Meer weten? bel of mail gerust.

info@nwsgrg.nl

+31 020 7798 516

Algemeen
November 2, 2017

Workshop

Werk je zelf met de doelgroep kinderen en jongeren, of voor een merk dat zich op deze groep richt, maar weet je niet (altijd) hoe je ze het best kunt…

Nieuwsgierig Onderzoek
+31 020 7798 516
+31 6 135 509 58