Jongeren in coronatijd
Onlangs hield Nwsgrg samen met collega jeugdonderzoeker Pamela Potters en op eigen initiatief een onderzoek onder jongeren over hoe ze de coronatijd hebben beleefd. Een samenvatting van het onderzoek werd…
Nwsgrg, opgericht in 2007, heeft een ware passie voor marktonderzoek en houdt van vragen stellen om echt tot de kern van de zaak te komen.
We doen kwalitatief en kwantitatief marktonderzoek, met meer dan 20 jaar ervaring aan bureauzijde (Qrius, Youngworks, Desan) en ook aan opdrachtgevers zijde (HEMA, Consumentenbond).
Naast food en retail heeft de doelgroep kinderen en jongeren (en hun familie) de bijzondere aandacht. Zij zijn de toekomst! Hun wereld is constant aan verandering onderhevig, ze beslissen over veel zaken mee in het gezin en bovendien vinden ze het leuk om mee te denken en praten.
Wil je echt weten wat de doelgroep raakt en hoe je ze kunt bereiken? Nwsgrg vraagt het aan ze.
Nwsgrg denkt (pro-)actief mee en is hands on ingesteld. Voor elk project kiezen we een efficiƫnte, innovatieve aanpak op maat.
Voor kwalitatief onderzoek werkt nwsgrg met traditionele methodes zoals groepsdiscussies en diepte interviews. Maar daarnaast doen we bijvoorbeeld ook home-visits, store visits, face to face interviews in winkels en online communities.
Bij kwantitatief onderzoek heeft Nwsgrg naast online onderzoek ook ervaring met onderzoek op locatie, bijvoorbeeld bij een event.
Nieuwsgierig Onderzoek
+31 020 7798 516
+31 6 135 509 58